اویسااویسا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

میوه عسلی بابا

بدون عنوان

1392/11/21 12:27
نویسنده : ازاده
372 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ من تولدت مبارک .شما یک ساله شدی و من یک ساله که مادر شدم و بابت این هدیه خدا از ش ممنونم تو بهترین اتفاق زندگی من و بابایی هستی    

                                

 

من و بابایی برای شما تولد گرفتیم خیلی سعی کردی که تولد خوبی باشه امیدوترم تولدت و دوست داشته باشی .شب تولد خیلی خسته شده بودی و همش دوست داشتی بری و توی تختت بخوابی وقتی گزاشتمت توی تختت خیلی خوشحال شدی و از خوشحالی خندیدی. plaatjes-20 (20). GIF  

 

وقتی خیلی خسته شده بودی من از شما عکس گرفتم که با چشمات داری میگی بابا من میخوام بخوابمممممممممم  

 

        اویسا

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی
18 تیر 93 2:18
________________________________█████_____█████ ______________________________███____██_██_____███ _____________________________██________██__________██ ____________________________██__________█____________██ ________██████____________██________________________██ _____███████████________██________________________██ ____█████████████_______██_______________________██ ___███████████████______██______________________██ ___████████████████______██___________________██ ___████████████████_______██_________________██ ____███████████████_______███_______________██ _______███████████_______██__██_____________██ ___________███████______████___██__________██ ____██████__██████████████_____██_____██ __██████████████████████________██__██ _████████████████████_____________████ ██_█████_████████████_______________█ █__█_██__████████████ _____█__████████████ _______█████████████ _______██████████████ _______███████████████ ________███████████████ _______███████__████████ ______███████_____███████ ____█████████________██████