اویسااویسا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

میوه عسلی بابا

بدون عنوان

1395/7/6 1:50
نویسنده : ازاده
185 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 6 شهریور 1395

تقزیبا 2 سالی میشه به وبلاگ سر نزدم .من و ببخش دختر قشنگم...

از تمام دوستانیم که برای من و اویسا پیغام گذاشتن و ما نتونستیم جواب بدیم معذرت میخوامبای بای

تو این مدت انقدر اتفاقات زیادی اقتاد که من فرصت هیج کاری نداشتم

بدترین و مهمرین اتفاق این دورانم مریضی اویسای قشنگم بود

مامان فدات بشه.یک سالی از اون موقع میگدره و هر وقت یادم میافته گریم میگیره

تو مریض شدی و مجبور به جراهی گوشت شدیم.روزای سخت زندگی من و بابایی بود وقتی تو ناله میکردی و به اتاق عمل رفتیغمگین

خوشحالم که الان سرحالی و میخندی .امیدوارم همیشه بخندی

امشب تصمیم گرفتم تا جبران کنم تمام این مدت و که برات ننوشتم

دوست دارم و تو بهترین و مهمترین اتفاق زندگی منیمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)