اویسااویسا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

میوه عسلی بابا

بدون عنوان

1392/11/21 0:47
نویسنده : ازاده
345 بازدید
اشتراک گذاری

شب تولد شما شب قشنگی بود درست من خیلی خسته شدم  اما شب قشنگی بود.اما چون ماه صفر بود نتونستم برات دی چی بیارم  و  اقایی که به من قول داده بود با لباس عروسکی بیاد نیومد و بر نا مه هام اونجور که میخواستم پیش نرفت اما اشکال نداره مهم اینه که شما یک ساله شدی و صحیح و سالم کنار من و بابایی هستی .سال دیگه برات تولد بهتری میگیرم و با سلیقه خود شما میگیرمcreddy13.jpg 

من برای تولد شما تم کفشدوزکی و انتخاب کردم و شما خیلی دوسش داشتی .لباس مناسب تم هم  دوختم که لباس من و شما با هم ست بود.زحمت زدن بادکنکها رم  دایی ایمان و دوستش کشیدن و اومدن بادکنکها رو برای شما وصل کردن

 

یه سری از عکسها رو میزارم اینجا

عکسهای شما رو مثل ریسه درست کردم و زدم به دیوار       

                    اویسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)