اویسااویسا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

میوه عسلی بابا

لالایی مادرانه

1392/3/20 1:06
نویسنده : ازاده
852 بازدید
اشتراک گذاری

اویسای مامانی شما همون دختری هستی که من هیشه ارزوش و داشتم .از داشتنت خوشحالم .میخوام لالایی و که مامان برات میخونه اینجا بنویسم  تا وقتی بزرگ شدی و وبلاگت و خوندی یادت بیاد

 

      

لالا لالا گل مریم                  گل سپید و زیبای عالم

چشمات و ببند گل شب بو    که چشمات میکنن من و جادو

گل من تویی نازنینم              کوچولوی شیرینم

گل من تویی نازنینم             تو چشمات خواب و میبینم

عطر نرگس گل لاله              یه روزم  انگار بی تو صد ساله

گل نازم گل بادوم عزیزم         شب شده بخواب اروم

گل من تویی نازنینم              کوچولوی شیرینم

گل من تویی نازنینم             تو چشمات خواب و میبینم

لالا لالا گل ریحون                که نم نم میزنه بارون

لالا لالا غنچه من                بمون همیشه پیشه من

لالالالالا لالالالالا                  لالالالالا لالالالالا

لالا لالا گل مریم               گل سپید و زیبای عالم

لالا لالا گل شب بو           که چشمات میکنن من و جادو

 

دختر نازنینم امیدوارم همیشه خواب راحتی داشته باشی و در زندگی سختی نبینی.مامان همیشه مراقبته حتی بعد از اینکه دیگه تو این دنیا نباشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)