اویسااویسا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

میوه عسلی بابا

مریضی اویسا

1392/4/24 12:39
نویسنده : ازاده
132 بازدید
اشتراک گذاری

اویسای مامان  ما هفته پیش به همراه مامانی رفته بودیم شمال اونجا خیلی خوش گذشت همه دور هم بودیم با دایی جونینا ولی متاسفانه شما اونجا مریض شدی و سرما خوردی ما جمعه برگشتیم و من شنبه شما رو بردم دکتر الهی مامان فدات شه همش بی حال بودی و گریه میکردی اقای دکتر گفت که شما گلوت درد میکنه و بهت دارو داد

niniweblog.com

الان حالت بهتر شده خدا رو شکر اما من اصلا طاقت دیدن مریضی شما رو ندارم.الان خاله مریم به من زنگ زده و من و تهدید کرد که همین هفته اویسا رو بیار من ببینم دلم براش تنگ شده

niniweblog.com

اگه بشه ا ین هفته میریم ساری خونه خاله مریم .

الان چلوی من داری بازی میکنی و سعی میکنی که 4 دست و پا راه بری قشنگ بالا تنت و بلند میکنی دیگه فک کنم تا یکی  یا دو هفته دیگه قشنگ راه بیفتی دختر شیطون من یه لحظه نمیتونم از شما چشم ور دارم جون خیلی شیطون شدی و همش  غلط میزنی  میری ریشه فرش و میزاری دهنت و میری زیر صندلی و من همش باید مواظبت باشمniniweblog.com

دیدن بزرگ شدنت قشنگ ترین لحظه های زندگی من و باباییهniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)